søndag 7. mars 2010

FIRST TIME: SPILLELISTE FRA SILJE & CHRISTINE PÅ P3

 
Spellemannsmoro fra 730.no

Første sending med Silje & Christine på P3 er over, men du kan høre på den så mange ganger du vil i NRKs nettradio. Her har du spilleliste:

Chiddy Bang Ft. Passion Pit - Truth
Erykah Badu Ft. Lil Wayne - Jump Up In the Air and Stay There
The Knife - Heartbeats
Janelle Monae Ft. Bigboi - Tightrope
Mpho - Box N Locks
B.O.B - I Feed These Streets
Parken - Jag Har Varit Vilsen, Lisa
Tweet Ft. Missy Elliott (Hudson Mohawke Remix) - Oops Oh My
Caribou - Odessa
Jonathan Johansson - En Hand I Himlen
Annie - Anthonio
Lady Gaga + Beyoncé - Telephone
Tinie Tempah - Pass Out
A-Laget - Ishe Le
Amerie Ft. Lil Wayne - Heard 'Em All
Brandy - Afrodisiac
Hot Chip - I Feel Better
Uffie - First Love
Ill Blu & Shanique - Say Yes
Yo Majesty - Club Action
Sticky Ft. Natalie Storm - Look Pon Me
Cut Copy (Moulinex Remix) - Lights and Music
Sneaky Sound System - I Just Don'T Wanna Be Loved By Anyone
Goldfrapp - Rocket
Gucci Mane - Heavy
Prince and the Revolution - I Would Die For You
Young Jeezy - I Put On
Hurricane Chris - Halle Berry (She'S Fine)
The Ting Tings Ft. Wale (Skeet & Tito Remix) - That'S Not My Name
Lidolido - Stjerner (Remix)
Kartellen Ft. Pauline - Bli Dum
Lil Kim Ft. Sisquo - How Many Licks?
Karpe Diem & Andreas Grega - Ruter
Robyn Ft. Diplo - No Hassle

Ingen kommentarer: