lørdag 22. mars 2008

Call for the perfect clubnight




Hvorvidt dette representerer bloggen som helhet eller undertegnede er uvisst, men hjelp er uansett ønsket fra dette hold. Jeg trenger crunk. Jeg trenger Young Jeezy, Rick Ross, Fat Joe, Lil Wayne, og jeg trenger de når jeg danser. Hoetell danser seg ALLTID svette og ekle - ingen bykveld uten en "fy faen, du er svett ass" kommentar. Hvilket bringer meg til problemet. Jeg snakker for oss begge når jeg sier at vi ikke har vært svette på driiitlenge. Det skyldes en blanding av musikalske problemer og menneskeproblemer (= hvordan fant cosmocrowden veien hit? Hvorfor står en ekkel mann med trang skjorte og sleik å jokker på meg bakfra nå? Hvorfor er det masse tuppert hår som hater "My Cool" og "Fireman", men tar heeelt av til "Low". Flo Ridaaa.. nooo. Når sluttet de å spille Young Jeezy for alltid? Say I med mannen sjæl og Milian er bedre enn Ne-Yo, liksom). Det jeg lurer på er:

Can somebody, anybody, PLEASE, make me sweat?

Ingen kommentarer: