mandag 17. mars 2008

Nattens toppliste


La oss ha dette klart: iTunes radio er guds gave til, hmmm, om ikke kvinnen - så hvertfall en flott gave til folk som kanskje ikke har hele musikkregisteret sitt tilgjengelig på jobb. Når man har sittet på jobb i nesten 24 timer, og hørt på én kanal hele veien, blir man ganske obs på låtene man lytter til. Jeg kan nå ramse opp mine favoritter fra Hip Hop kanalen 108 Hot Jamz' Top 30 liste.

Jeg orker ikke kommentere hverken kvalitet eller tema på låtene. Dette er kun resultat av en søvnløs natt, men fullverdig bloggestoff.

1. Usher feat. Young Jeezy - Love in the club (Spilles ca 10 ganger i halvtimen)
2. Shawty Lo - Dey Know (Selvom jeg savner Weezys remix...)
3. Souljah Boy feat. Arab - Yahhh (Veldig rar den brølinga, men likevel)
4. Mariah Carey - Touch my body (Merri er tilbake)
5. The Dream - Falsetto (Klinelåt med superlys stemme, kan forveksles med J.Holidays slager "Bed")

Er det rart jeg nesten har sovnet i tastaturet?

Disse nådde ikke helt opp, men NESTEN:
Lyfe Jennings - Never never land
Rick Ross feat. T-Pain - Boss
Lil Mama feat. T-Pain - Shawty Get Loose
Webbie F feat. Lil Boosie - Independent

...og ja, det hender at Hoetell hører på mjuke ting.

Ingen kommentarer: