søndag 18. mai 2008

Fylleschnakk

Overhørt på 17.mai:
- Hei, tjukkebolla, fløtt deg a!
- Hei, Fitte! Gi meg fire Fernet. Håhåhå, bare 19 igjen. 24 minus 6 er 19, ikkesant?
- Denna champissen smakteee... PISS! Ta med 'ræ flaska hjem å sett deg på'n! Det blir sikkert jævla godt!
- Hei, døh! Blir med daddy hjem å smak på styggestaven. Ta med hornet også, sånn du sutter på det skarru sutte på daddy. HAHAHA, kødda da. Sorry, ass. Sorry.
- Ta å press på brøstbeinet! Hardere! Det skal gjørra driiiitvondt. Det er digg.
- Spansk skamleppe!! Sår og øm.
- Kan jeg få barnemeny?
- Vann. Vann. Nå.
- Hva er minstetaksten? Puling eller taxi? Vi kan kjøre begge veier for mistetakst. To i en.
- Hold det flagget unna fitta mi!
- Jeg skyter deg hvis du ikke går hjem å vasker av deg den sinnsykt schtinkende, ekle stinkiparfymen din. Seriøst, jeg besvimer. Jeg må ha luft.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tells det dersom man overhørte noe i dag? I såfall. Babykjæresten til Jan-Thomas sier (akkurat litt for høyt): "åååhhj, jeg blir så bortskjemt når jeg er med deg!! Du betaler jo alle regningene mine!". Minner meg om noe jeg leste i kriminologien.. om hvordan voksne menn gir omsorg og materielle goder til kids som gir sex tilbake. Kjærlig.