tirsdag 4. november 2008

Nasty Nas








Vi bestemte oss for å gi mannen en sjanse. Vårt forhold til Guds sønn har vært noe distansert da Hova himself alltid har ligget i hoetell-hjertene. Da vi likevel entret Rockefeller i går kveld, var det med forventning om noe veldig bra, men litt i overkant real. Og ja, det ble mye "real hip hop" roping, men da selv Hoetell står å skriker "real hip hop" av full hals - da har det skjedd noe på det emosjonelle plan. Hero og If I ruled the world var selvsagte hoetellmoments, men det så ut til at resten av crowden var mest fornøyde med Illmatic-delen. Uansett. Vi bare konstanterer at vi må grave i diskografien og høre mer på Nasty Nas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg hoppet, jeg skrek og jeg veivet med armene. Og dette gjorde jeg HELE kvelden!
Det der var en bra konsert!!

Unknown sa...

faen jeg er deppa. illmatic er mitt favoritt album of all time. og her sitter jeg, syk i bergen.og fredag er jeg på østlandet. bummer