lørdag 13. desember 2008

Kalenderpakke 13

DJ PURPLE

Annette aka DJ Purple (som også var Joe Buddens ungkarskvinnefavoritt i sommer) presenterer dette årets favoritter! Vi har også dilla på lilla.

Album:

1. OlivierDaySoul- Kilowatt
2. Izza Kizza- Kizzaland
3. Dwele -Sketches Of A Man
4. Skillz- The million Dollar Back Pack
5. Kardinal Official- Not For Sale

Sanger:
1. A Millie- Lil' Wayne
2. Magic - Robin Thicke
3. Love Lockdown Remix- Kanye West Ft. AC
4. L.O.V.E- Donnis (prod. R. Les)
5. What It Is- Shopia Fresh

6. hehe- Numba 1(Tide Is High)- Kardinal Official ft. Alfamega & David Banner (kommer...)

Jeg avrunder 2008 med en tur til New York der jeg skal feire Jul og meg selv (for finally gettin my ass over there), så det gleder jeg meg fælt til. Og nå som jeg ser på 2009 gleder jeg meg til å bli ferdig med et jævla svennebrev, tjene bedre, legge et lærerikt år bak meg og oppleve mange flere eventyr. Årsmotto: Purple is the new Black!

Ingen kommentarer: