torsdag 18. desember 2008

Kalenderpakke 19

ONKL P
Den gode Onkelen tok en pause i pepperkakebakinga,
og delte litt god musikk med oss.

Album:

Guilty simpson 'ode to the ghetto'
Heltah Skeltah ' d.i.r.t.'
Game 'LAX'
Young Jeezy 'the recesssion'
TI 'paper trail'

Sanger:
Vet ikke om den er fra i år men 'saddam hussein' fra pastor troy,
'a millie' med wayne er bra,
'more punanny' med dr. evil (dette er en låt jeg har bumpa i år, veit ikke når dritten ble laga), 'twins' med heltah skeltah (big up til min mann soul theory!!!!!!!! repper norge hardt!!!)
og Scarface med 'high powered' fra hans nye album!

Det jeg gleder meg mest til i 2009 er å bli rik som en mufucka, stikke til turkmenistan og bli en høyt respektert diktator, lage en jente-rap skive, finne amy winehouse så hun kan gi meg spenna hun skylder meg, lage en en kristen-rap skive, dra i fengsel så jeg kan bole og få gratis tannlege,lage en Ungdom Mot Narkotika-skive, en politisk rap-skive, oppfinne mitt eget dop som kan gjøre deg til en superhelt uten å noensinne dette ned fra himmelen, til slutt lage en gangsta skive mens jeg røyker crack, sånn at jeg kan gå ut som Ol'dirty bastard og Rick James. God Jul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Like gal som alltid. God jul til OnklP!