mandag 29. desember 2008

Romjulsgave!

RiRRi!


Den ivrige og musikkglade bloggejenta Eireen (rirri.blogg.no) har funnet frem sine favoritter!

"Jeg klarer ikke plukke ut 5 låter... har forsøkt, men det er helt umulig.
Jeg har derimot klart å velge ut 5 album da i det minste."


1. The Foreign Exchange - Leave it All Behind
2. Dwele - Sketches of a Man
3. Sara Tavares - Alive in Lisboa
4. Brandy - Human
5. Immortal Tecnique - The 3rd World


Nas-plata var lenge på lista, men røk ut i siste korrektur!

Hva jeg gleder meg til i 2009.. aiaiaiai.. jeg gleder meg til å endelig kunne ta 5 ukers FERIE(begynte i ny jobb i mars i år, så ferie har det ikke blitt mye av gitt).
Hvor vet jeg ikke, men holder en knapp på at i det miste èn uke skal tilbringes i NY. Mulig de andre ukene blir tilbragt neste desember i Chile... vi får se hva tiden bringer. Det eneste jeg vet er at Ingen-Nada-Null-Nix av dagene skal tilbringes i Norge i hvert fall! I tilegg gleder jeg meg til å bruke de fleste sommer-helger på Paradise Hotel (også kjent som hytta på Nesodden) -og forventer at frøken Silje tar seg en tur innom også!

Ingen kommentarer: