mandag 19. juli 2010

CHRISTINE (SAVNER SILJE) PÅ SLOTTSFJELL

Hjelm & jeg startet festivalhelgen med spilling & spa på Farris Bad. Her lå jeg og solte meg med Drake på stereoen og mange, mange puter under kroppen. Helt nydelig.
Og så, helt ut av ingenting, blir vi invitert til bosnisk grillparty i Borre. Vi er dødsheldige og Goran & famlilien er helt fantastiske. Bosnisk burger er sykt digg.
Moren til G lagde denne ostekaka. SERR!
Beste verten. Terningkast 6.
Verden kjuteste kråker på Slottsfjell. Hvis dere leser dette: Dere gjorde fredagen på Slottsfjellet dødsfin med DJing & dans og vi gleder oss MASSE til neste gang!
Konserten var vel ikke akkurat den beste Norge har sett, men Giggs var uansett en gladgutt. Malin og jeg sleit med å trenge oss igjennom alle kvinnene i 40åra som ville smaske han på kinnet, men vi klarte det til slutt. MMSen ble en slager.
Samsaya forklarer.
Mine roomies for natten uten søvn. 
DJing på en øy i havet midt på dagen.
Riccifoto.
Sykkeltaxi til toalettfasiliteter.
Båttur til byen etter øyspilling. De her (som jeg ikke aner hvem er) var fulle og ekstremt glade.

...jeg var dritredd.

Det var dritmange på dansegrusen da vi spilte. Det var SÅ gøy. Plutselig spilte jeg Energy 52 og Cassius. Hadde såklart bare iphone-kamera, men det ryktes at vi skal få noen gode fotos fra kvelden senere.
Du kan si hva du vil om Slottsfjell, men de har de fineste festivalbåndene. RÅSA, LILLA & SVART MED GLITTER.
Tok Bastøferga til mamma & pappa etterpå. Dvs.: Kjørte rett hit. Kjørte hjem med et brett ramlösa og 3 kg smågodt. Takk, takk.
...også var det rett på båttur. TAKK!!!

Denne uka kommer både Silje og jeg hjem, så nå skal den legendariske 2010-sommeren fortsette. Er du i Ålesund i helga må du komme til Lille Løvenvold på fredag og lørdag. Vi spiller og danser!

Ingen kommentarer: