mandag 26. juli 2010

Spilleliste Silje & Christine på P3 lørdag 24. juli

Flere bilder fra Ålesund kommer snart!

I går sendte vi fra Ålesund! Hør hele her.

Disse sangene spilte vi:

Big Boi ft. Yelawolf - You ain't no DJ
Fat Joe & R.Kelly - How did we get here?
Kevin Michael ft. Wyclef - It don't make any difference to me
Goldfrapp - Shiny and warm
Mary J. Blidge - Dance for me
Brick & Lace - Love is wicked
Remy Ma - Conceited
Chris Brown & Tyga - Holla @ Me
Amerie - 1 thing
Wu-Tang Clan - Gravel Pit
Lykke Li & Drake - A little bit
Mark Ronson & Amy Winehouse - Valerie
Stella Mwangi - Favorite
The-Dream - Panties to the side
Jason Derulo - Move
Rick Ross ft. Jay-Z - Free Mason
Scorcher - It's my time
Usher ft. Pitbull - DJ got us falling in love
Mike Posner - Please don't go
Tove Styrke - Million Pieces
Two door cinema club - What you know (Nighty max remix)
Nero - Innocence
Pendulum - Watercolcour
Bomba Estereo - Pump up the Jam
Something A La Mode - Paris makes me feel like dancing
C.E.O - Come with me
Sia - Clap your hands (Fred Falke remix)
Giggs - Look what the cat dragged in
Mark Ronson & the buisness intl ft. Q-tip & MNDR - Bang bang bang
Keb' Mo' - Am I Wrong?
Kleerup - Thank you for nothing
Rihanna - Love the way you lie (Temabes remix)
Carte Blanche & Kid Sister - Do! Do! Do!
Røyksopp - What else is there (Trentemøller remix)

Ingen kommentarer: