søndag 22. april 2012

Hælja

I går tok jeg det lille, bussaktige Widerøe flyet til Bodø for å gjenforenes med Avenue, Bjørk & NRK Nordland. Savnet min Tromsøbesøkende DJ-partner råmye da jeg innså at man måtte være to for å få bestille vårt faste måltid crispy duck, men jeg maste meg til å få det for én. Heldigvis for meg smakte ducken god smak, og heldigvis var Bodø beyond vakker i går. Untitled Untitled 
Avenues resident: DJ Ebba & jeg. Untitled Untitled Untitled 
Det var veldig gøy - i Bodø danses det bra til toner av alle slag. Liker. Fant en fin app å leke med på vei hjem. Hater egentlig mashups, men det var litt underholdende å høre Jeezys adlibs over Benga. MiniMash heter den. Og den har fint utseende. Untitled 
Apropos fint utseende. Se på den her: Bakgårdsfest natt til 1. mai! 
Hjertlig velkommen skal du være til bakgårdsfest på Fugazi. Det blir den siste på litt for lenge, så vi håper veldig på å se deg der. Vi tar med dansestemning ala DanckeBorgan (les: Alt fra Major Lazers nye popvindunder til Iggy Azealia til Sinden til stek), og vi har muligens på oss den her.

Skjermbilde 2012-04-22 kl. 17.41.22 
God søndag <3

Ingen kommentarer: