tirsdag 11. desember 2007

So unfresh & so not clean


Å søle på seg selv er helt greit. Både når du spiser og drikker. Å søle på andre er litt mindre greit, men det er som regel ikke så veldig stress, spess hvis det er noen du kjenner. Å søle øl eller hvitvin er for all del chill. Det er gjennomsiktig, og synes mest sannsynlig ikke etter at det har trukket godt inn i de taite jeansa dine. Men, mine venner. Når du velger å danse med et rødvinsglass, og attpåtil være full og ha et langt støgt hår som du slenger i fjeset på folk samtidig. Da leker du med livet. Så, til deg som helte rødvin over singleten min på Parkteateret på lørdag, - og mine hvite air-max (som nå er lilla), og deretter danset fornøyd videre, ser jeg deg igjen skal du få kjenne min vrede. Og den er lei.

Ingen kommentarer: