mandag 14. januar 2008

Trusler

Ganske godt for oss at horemor er løsningsorientert. En schtøgg mann(les: Gutt 21) klår på Silyeah og meg selv, for så å vingle over til andre siden av dansegulvet etter møtet med våre hatske blikk. Han går løs på resten av dansegulvet og horemor kjenner at det dunker i a( på en vond måte). Han er ikke en hvilken som helst tafser heller, denne mannen. Verre enn lommemannen skal vi ta Herr Staff på ordet.

Karen, Gutt 21 altså, græbber (han tar ikke, han græbber) meg i nakken og fører de tørre, tynne leppene sine mot meg og tror det skal ende med at han får KLINE. I stedet blir det knuffing og glaning og drikksnakk på ekte jentevis helt til horemor får lyspæra i hodet. Hvor lys ideen var bør selvsagt diskuteres i etterpåklokskapens lys, men akkurat DETTE tilfellet har gitt støtte til hypotesen om at voldstrusler er det ultimate våpen mot... Milde sedelighetsforbrytelser. Jeg kan jo dele et av horetriksene jeg har på lager med dere, så dere kan reddes neste gang en smartass ikke skjønner at han er schtøgg og alt annet enn en du er hypp på å snakke med eller røre på.

Ingredienser i en trussel: bror, vold, ansikt, avskjedigelse, frykt. Produktet av dette blir noe sånt som dette:

"Med tanke på at broren min er han gærne karen som står nede i døra og kommer til å grisebanke deg så hardt å jævli at du kommer til å grue deg til hver eneste dag i resten av ditt liv, så er du kanskje hypp på å SLUTTE å være så jævli fitte, ta med deg han schtøgge kameraten din å gå herifra"
Du vet trusselen er vellykket når det går 2 min og både han og kompisen er ingetsted å se!

Hoetell har lært noe som ikke stemmer overens med deres moralske referansepunkter - trusler funker.

3 kommentarer:

Anonym sa...

genjallt!

Mali sa...

ingenting er bedre enn en god, gammaldags voldstrussel

Anonym sa...

jeg føler meg friii..haha