lørdag 9. januar 2010

Fløyteblåsing en lørdag formiddag



Det er lørdag, og feberen raser i kroppen. I stedet for å begrave seg i dyner og vifte med det hvite flagget, kjører vi på med en ny oversettelse. Godklumpen Too $hort (som er driitflink til å rope BIITCH), holdt konsert på Blå for noen måneder siden, vi var tilstede og det var SÆRS hyggelig å se kosekladden på nært hold. Her er en av hans velspilte låter, Blås i Fløyta.

Blås i fløyta

Jeg går og går
Forstår ikke hvordan det varte så lenge
Jeg må ha superkrefter
Rapper i 225 timer
Kalkuler det, regn det ut
Jeg lagde tusen låter som fikk deg til å riste rumpa
Og de 300 siste månedene
Har jeg laget 16 album med meg selv på coveret
Hvor får du beatsa dine?
Jeg har hørt 93 rappere si BITCH som meg
To sangere og ti komikere
Men jeg kommer fortsatt til å rope det hver gang du ser meg
Hva er mitt favorittord?
BITCH!
Hvorfor sier de det som meg?
BITCH!
Du vet de kan ikke spille på min bane
Du kan ikke leke med de store gutta
Hold deg ved døra

Blås i fløyta
Blås i fløyta
Blås i fløyta

Hvor fikk du det der?
Grip mikrofonen, la meg få den jointen
Pimp-C, 8-Ball og MJG
Spytter den P'en til I-M-P
Bun-B og Texas beibi
Ball og G det er Memphis beibi
Short Dog det er Oakland beibi
Ikke noe annet enn pimping disse dager, G
Min afroamerikanske venn C kom i fengsel
Men disse horene vet de fortsatt må kødde
Jeg bryr meg ikke om hva du sier
Short Dog kødder med UGK
Vil du virkelig være som meg?
Spytter spillet som Snoop og TIP
Pene jenter på VIP
De kom med drikke, de trenger ikke ID

Blås i fløyta
Blås i fløyta
Blås i fløyta

Dine tanker er borte
Hjernen din er støvete
Du har vært våken i tre dager
Popper piller
Det går ned på ekte
Ikke stopp, bare rull nedover bakken
Kræsj og brenn, kan ikke stå, fall bakover
Du gjør for mye, du kan ikke takle det
Mann, det har gått for lang tid
Det er på tide å la verden spille dine låter
Akkurat som mine går rundt
Forlat landet, kom tilbake og slå byen hardt
Jeg er i Miami, New York og Atlanta
Houston og LA spør om Dave Chappelle, om min rike bitch
Han fikk henne fra meg
Og tjente 50 millioner dollar
Jeg er stolt av deg, Dave
Men jeg er gal, du vil ikke bli som meg
Jeg kommer fra Øst Oakland hvor de unge gangsterne blir hypre
Blås den!

Ingen kommentarer: