lørdag 23. januar 2010

SMILEYFACE.no/fargeglade festivitas

En gang i blant havner jævla mye hyggelige folk på samme sted. Og gjør stedet som i utgangspunktet ikke er et favorittsted, til et hyggelig sted. Takk til Jokke <3 for fint kalas, og små babyaktige ølflasker. Og gratulerer til Samsaya og Erik & Kriss.

Anders "dropset" Opsahl, Joachim "kompromissløs glede" Knutsen & Gisle Gucci Stokland. Hjerte.

Jada, de er tøffe også. Ikke bare hjerte.
Doktor "jeg elsker hester" S og glade Jonas "male nude model" Apollo.
 Elisabeth fin-sveis Carew og gladgutten Tommy vil ha fred på jorden!    
Alexandra Niiiiiiiice Joner &  Gisle Colgate Stokland
 Tommy og Silje.no Borgan.no
Det er oss, det. Hoetell i full effekt! LOL OMG
Vakre, vene Chioma som alltid er smileyface!

 Hu Carew!
Når skal vi spille oppå den høyden der, a? It's going down. 
Silje kan robotdanse.... 


...og veive med armene.

Og et KOZ bilde fra søte Marie Amanda

1 kommentar:

Greta-G sa...

Oj, nå levde jeg meg helt inn i dette innlegget! Følte at jeg var der, og når innlegget var ferdig, ble jeg forvirra. Hvor er jeg? På en god måte.

/Greta-G